Aftersales

Phonevoicedirect is sterk in aftersales. Aftersales is een belangrijk service instrument voor klanttevredenheid en behoud. Aftersales zorgt voor afname in retentie. De kosten gaan voor de baten en goede aftersales verdient zich terug. Het zorgt voor vertrouwen en het creëert een rentree waarin zich voor de toekomst nieuwe kansen voordoen.

aftersales

Bij aftersales campagnes analyseren wij het klantgedrag.  Is de klant “na” het kopen of aanschaffen van het product nog steeds tevreden en loyaal aan uw bedrijf? 

aftersales

Klanttevredenheid is doorslaggevend voor een gezonde bedrijfsvoering. Aftersales omvat het gehele proces “na” verkoop van het product of de dienst. Phonevoicedirect luistert en signaleert “mogelijke” klachten of ongenoegens vanuit de markt. Klantbehoud is erg kostbaar en kost veel energie. Wees het voor en zorg voor een duidelijke aftersales campagne.

Van ieder klantcontact maakt Phonevoicedirect een verslag. Hierin verwerken wij voor opdrachtgevers belangrijke informatie. Aan de hand van een nauwkeurig en gedegen rapport kunnen bedrijven nog beter inspelen op toekomstverwachtingen.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

 

 

Naamloos-7

Naamloos-7