Klant Tevredenheid

Headlines-Klantbeleving

Hoe tevreden is uw klant met de geleverde dienst of het product? Klanttevredenheid zorgt voor een duurzame klantrelatie en is de basis voor een gezond bedrijf. De klant staat immers altijd centraal. Iedere klant koopt producten en/of diensten op basis van impulsen en zijn of haar “latente” behoeften. Phonevoicedirect doet research voor bedrijven die klantbeleving hoog in het vaandel hebben staan.

Headlines-Probleemanayse

Mensen kopen een product af op basis van emotie. Is vervolgens het product afgenomen dan komt de ratio in beeld. Hier vindt er vaak heroverweging plaats. Phonevoicedirect monitort uw bedrijf. Onze consultants rapporteren managementteams (MT’s) en zorgen dat door een andere klantbenadering de doelstelling bereikt wordt.

Headlines-Programma

De analyse vindt via diverse programma’s plaats; online, via observatietechnieken, individuele gesprekken, meetings of via vragenlijsten en interviews. De klant staat centraal en dient als klankbord in het aanscherpen en managen van klanttevredenheid.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht